Ekonomi

THY, dünyanın en güçlü 8. havayolu şirketidir.

Uluslararası marka değerleme kuruluşu BrandFinance’ın 2023 “Küresel En Güçlü Havayolu Markaları” araştırması tamamlandı. Türk Hava Yolları 78,1 puanla 8. sırada yer aldı. THY, 2022 yılında bu kategoride 31. sırada yer alırken, bu yıl değerli bir ivme yakalayarak ilk 10’a girdi.
​ ​
Bayrak taşıyıcı Havayolu’nun yükselişine ilişkin görüşlerini açıklayan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat; ”En Güçlü Havayolu Markaları” listesinde dünya havayolları arasında 8. sıraya yükselmenin gururunu yaşıyoruz. 2022 yılına kıyasla markamızı 23 basamak daha yukarı taşırken bir memnuniyet daha yaşıyoruz. Bu başarıda payı olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ederim. Ülkemizin Ulusal Bayrak Taşıyıcısı olmanın sorumluluğu ve dünyada en çok ülkeye uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz.”

Brand Finance ise 1996 yılından bu yana ‘pazarlama ve finans arasında köprü kurma’ hedefiyle markaların finansal maliyetini 20 yıldır hesaplıyor. Şirket, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasına değer veriyor. bu markaları ülke ve segment bazında sıralayarak yılda yaklaşık 100 rapor hazırlamaktadır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu